Primjer izračunavanja učinkovitosti kontekstualnog oglašavanja. Kako procijeniti učinkovitost kontekstualnog oglašavanja: put do prosvjetljenja. Zašto je optimizacija kontekstualnog oglašavanja potreba, a ne hir

Analiza performansi reklamna kampanja je važan izazov sa kojim se suočava reklamna industrija. U kontekstualnom oglašavanju, kojim se bavimo od 2002. godine, postoje alati za mjerenje bilo kakvih podataka. Rezultati kontekstualno oglašavanje može se pratiti pomoću sljedećih indikatora:

  • Po reklamnoj kampanji - CTR, prosječna cijena po kliku, broj klikova
  • Prema pokazateljima uspješnosti web stranice klijenta - broj posjetilaca koji su svratili reklama i izvršio kupovinu.

Za mjerenje ovih pokazatelja koriste se posebni brojači, čiji su kodovi instalirani na svim stranicama web stranice oglašivača. Možemo ponuditi postavljanje nekoliko sistema za web analizu odjednom:

Određivanje ciljeva reklamne kampanje

Ako je cilj pogrešno postavljen ili ga uopšte ne postoji, onda se efikasnost reklamne kampanje ne može izmjeriti i dovest će agenciju u neugodnu situaciju u kojoj će klijent biti nezadovoljan, uprkos utrošenom novcu i vremenu.



“Želimo dobiti 100 registracija mjesečno, a svaka registracija ne bi trebala koštati više od 400 rubalja.”

Loš primjer:

“Želimo povećati broj kupaca.” Ako se takav cilj postavi, prilikom procene efikasnosti reklamne kampanje, oglašivač i agencija će morati da uđu u filološke sporove.

Ciljevi koji se mogu mjeriti kvantitativno ili numerički nazivaju se KPI(Ključni pokazatelji učinka). Učinkovito kontekstualno oglašavanje, kao i koliko su ključevi pravilno odabrani, može se vidjeti iz KPI-a. Tačno prema ključni indikatori efektivnost se mora procijeniti prema rezultatima reklamne kampanje.

Kada analizirate reklamnu kampanju, važno je uporediti KPI podatke sa sličnim pokazateljima prije nego što je kampanja pokrenuta. Što znači praćenje efikasnosti oglašavanja trebalo bi da počne čak i pre nego što počne. Kako to učiniti? O ovome ćemo razgovarati u nastavku.

Saznajte više o brojačima efikasnosti

Za analizu efikasnosti reklamne kampanje koriste se sistemi web analize. Oni postoje ogromna količina, brojači se dijele na serverske i html brojače. Google Analytics, Yandex.Metrica i LiveInternet su najprikladniji za rješavanje problema reklamnih kampanja.

Ovi brojači su vrsta html brojača i instalirani su direktno na stranicama sajta (za razliku od opcija na strani servera). To znači da je za njihovu instalaciju dovoljno imati pristup sistemu za upravljanje sadržajem stranice. Oni su kratki html kod koji se pokreće kada otvorite web stranicu na kojoj je instaliran.

Glavna pogodnost korištenja Google Analytics i Yandex.Metrica je da su oni blisko integrirani sa kontekstualnim sistemima upravljanja reklamnim kampanjama Google AdWords i Yandex.Direct. Lakše je dobiti izvještaje koji su od interesa za oglašivača nego korištenjem drugih šaltera i analizirati reklamnu kampanju.

Koristeći ove alate, možete pratiti i analizirati efikasnost kontekstualnog oglašavanja, kao i svih drugih reklamnih kampanja koje se provode na Internetu. Možete pratiti banner oglašavanje, mailing, kampanje u Google AdWords, Direct , u Magni, MediaTarget-u i svim drugim sistemima.



Da biste započeli praćenje efikasnosti reklamne kampanje, koristite brojače treba utvrditi Landing Pages(ili jednostavno " Golovi"), čije će postizanje značiti "transformaciju" običnog posjetitelja stranice u onoga koji je izvršio ciljanu radnju na stranici. Proces takve transformacije naziva se terminom “konverzija ».

Međutim, u trenutku kada posjetitelj zainteresiran za naše usluge dođe na Landing Page, na primjer, obrazac za kontakt sa odjelom prodaje, on se istog trenutka pretvara u osobu koja nam je korisna, a šalter upiše „konverziju“ na njegov račun - a korisna akcija prikazana u odgovarajućim izvještajima brojača.

Stopa konverzije - ovo je omjer broja korisnih radnji i ukupnog broja posjeta sajtu - ovo je jedan od najvažnijih parametara koji pokazuje da li je kontekstualno oglašavanje trenutno efektivno ili ne. Pokazuje koliko je "kvalitetno" publiku privučeno na stranicu uz pomoć reklamne kampanje.

Ogromna odgovornost za efikasnost kampanje leži na vlasnicima sajtova - ako sajt nije prilagođen korisniku, nikakva količina oglašavanja ne može zainteresirane posjetitelje pretvoriti u korisne.

Gornji primjer vrijedi pojasniti: Odredišna stranica za popunjen obrazac neće biti sam obrazac, već stranica koja se prikazuje nakon klika na dugme „pošalji obrazac“. Na taj način ćemo znati da ga je posjetitelj točno popunio i poslao. Upravo tako funkcionira praćenje na web stranici iConText - pogledajte našu kontakt formu za prodaju.


Izračunavamo granične vrijednosti ciljnih indikatora

Kada znamo postotak konverzije, možemo napraviti zabavnu aritmetiku: izračunati koliko onih koji su prošli kroz oglas postaju korisni posjetitelji i koliko košta svaki od njih. Dalje, analizom reklamne kampanje možete izračunati koliko „korisnih“ postaje klijenti i kolika je prosječna veličina transakcije. A znajući maržu od svake transakcije, možete Izračunajte maksimalnu vrijednost klika koju možete priuštiti da platite za svakog posjetitelja oglašavanja. Pogledajmo primjer:

1. Pretpostavimo da je konverzija sajta 5% (tj. 5% posetilaca koji dođu kupe našu uslugu ili izvrše neku drugu ciljanu radnju na sajtu). To znači da će od 20 privučenih posjetitelja samo 1 postati klijent.

2. Pretpostavimo da je prosječna prodaja preko stranice 2.000 rubalja. Ako je marža 20%, onda će dobit od svake prodaje biti 400 rubalja.

3. U skladu s tim, maksimalni iznos novca koji se može potrošiti na privlačenje jednog klijenta je ovih istih 400 rubalja (pod uslovom da smo spremni da radimo "na nulu" i da uopće ne dobijemo profit).

4. Stoga smo spremni platiti 400 rubalja za svakih 20 posjetitelja (na kraju krajeva, konverzija je 5%). Ispostavilo se da je maksimalna cijena po kliku 400 rubalja / 20 posjetitelja = 20 rubalja.

5. Provjerimo: ako klik košta 20 rubalja, onda privlačenje 20 posjetitelja košta 20×20 = 400 rubalja, od ovih dvadeset samo će jedan kupiti proizvod koji će nam donijeti zaradu od istih 400 rubalja.

6. Ove jednostavne kalkulacije mogu se prilagoditi uzimajući u obzir koliko ste profita od 400 rubalja spremni potrošiti na privlačenje novih kupaca. Shodno tome, što je ova brojka niža, to će biti niži marginalni trošak po kliku.

7. Nakon što ste se odlučili za maksimalnu cijenu po kliku, vrijeme je da pogledate situaciju konkurencije u ovoj temi – da li je uopće moguće kupiti klikove za tu cijenu?

Mi mjerimoROIcnajvažniji pokazatelj učinka

Nakon što smo izmjerili naše KPI spremni smo izračunati najvažniji parametar svake reklamne kampanje - ROI (povrat investicije - povrat ulaganja). ROI reklamne kampanje izražava se u procentima i pokazuje efektivnost ulaganja u oglašavanje.

Za obračunROIKoriste se sljedeći indikatori:

  • Cijena proizvoda – svi troškovi za nabavku delova za proizvode, isporuku u magacin, proizvodnju robe, plate zaposlenima itd.
  • Prihodi– dobit od prodaje proizvoda ili usluge.
  • Iznos investicije – ukupan iznos ulaganja u oglašavanje.

IN opšti pogled Formula za izračunavanje ROI reklamne kampanje izgleda ovako:



Ako ROI = 100%, to znači da ste primili duplo više novca nego uloženog u oglašavanje. ROI također može biti negativan. Samo uz njegovu pomoć možete shvatiti da li je reklamna kampanja uspješna ili neuspješna.

Ova analiza ROI Preporučuje se da se provodi najmanje jednom mjesečno radi praćenja trenutnih pokazatelja.

Šta radi praćenje? ROI?

Dobijate značajnu prednost u odnosu na konkurente koji ne vode tako detaljnu statistiku. Ostvarujući povraćaj na svoju investiciju, imate priliku da povećate povrat na svoju investiciju tako što ćete je pravilno alocirati.


Studija slučaja o povećanju ROI Yulmart sajbermarketa

Naši zadaci prije pokretanja kampanje:

Moderna promocija web stranica je nemoguća bez odgovarajućeg kontekstualnog oglašavanja. Kontekstualno oglašavanje na Internetu postaje efikasan element rada SEO stručnjaka, koji garantuju rast popularnosti stranica i njihove percepcije tražilice. Kontekstualno oglašavanje je inherentno tekstualno plaćeno oglašavanje, koji se prikazuje kada unesete određene upite u pretragu.

Alat poput ovog postaje najbolja opcija za komercijalne web stranice čiji uspjeh ovisi o ciljanim posjetiteljima. Ako su top pozicije u rezultatima pretrage nedostupne iz više razloga, kontekstualno oglašavanje postaje pravo rješenje problema.

Kontekstualno oglašavanje na Internetu

Upravljanje kontekstualnim oglašavanjem i procjena njegove učinkovitosti

Za procjenu efikasnosti dovoljno je koristiti alate za mjerenje indikatora kao što su CTR (click-through rate), broj klikova, prosječna cijena po kliku i drugi. Pored toga, potrebno je da procenite efikasnost ponašanja posetilaca na promovisanom sajtu. Ne samo to potencijalni klijent kliknuo na oglas na Vašoj stranici, potrebno je da ipak izvrši kupovinu.

Landing stranica je spremna, kontekstualno oglašavanje radi, ali nema narudžbi i telefon ne zvoni. Analizirali ste svoju web stranicu, provjerili njene performanse na različitim uređajima i uvjerili se da problem nije u USP-u. Pa šta je, zašto oglašavanje ne donosi profit?

Gdje je novac?

To je zato što kontekst nije zlatna antilopa, on sam po sebi ne proizvodi novac. Ovo je alat, a kao što znate, svi alati zahtijevaju podešavanje i vješto rukovanje. Naš kratki vodič za analizu kontekstualnog oglašavanja pomoći će vam da odgovorite na pitanja:

  • Koje su metrike potrebne za rad s kontekstualnim oglašavanjem i kako ih analizirati;
  • Kako smanjiti troškove privlačenja klijenta i poboljšati performanse kontekstualnog oglašavanja;
  • Kako postići najveću efikasnost kontekstualnog oglašavanja.

Prikupljanje podataka...

Prije nego što bilo šta analizirate, morate se pobrinuti za prikupljanje podataka. Glavni sistemi za analizu su Yandex.Metrica i Google Analytics. Zahvaljujući njima, ne vidimo samo sve podatke o prometu, već možemo pratiti i ponašanje korisnika:

  • Da li ostaju na stranici ili odmah odlaze (stopa odbijanja);
  • koliko je vremena provedeno na gradilištu (vrijeme na gradilištu, dubina);
  • koje se radnje izvode ili ne izvode (ciljevi).

Zauzvrat nam daje sve potrebne informacije o pozivima, povezujući poziv posjetitelja s njegovom sesijom i izvorom oglašavanja.

I Yandex.Metrica i Google Analytics imaju svoje prednosti i nedostatke. Njihova funkcionalnost je u osnovi ista, ali se podaci često razlikuju. Stoga je za kompletnu analitiku potrebno koristiti oba ova sistema, što nije uvijek zgodno.

Uz pomoć usluge end-to-end analitike, zadatak analize učinkovitosti kontekstualnog oglašavanja je uvelike pojednostavljen. Na primjer, CoMagic analitička platforma samostalno prikuplja, kombinuje i transformiše podatke iz različitih izvora, prikazujući ih u jednom interfejsu.

Sva analitika je predstavljena u prikladnom formatu za izvještavanje od kraja do kraja, a sve što trebate učiniti je optimizirati samo oglašavanje. O tome ćemo govoriti malo kasnije, ali za sada: brojači su instalirani, ciljevi su konfigurirani, praćenje poziva je uključeno - počinjemo pratiti pokazatelje učinka.

Ključni indikatori

Postoji dosta indikatora performansi: CTR, ROI, CPO, CPL, LTV, CAC, DRR, itd. Lako se zbuniti u njima, pa hajde da pojednostavimo sliku i pogledamo ključne.

1. CTR (Click through Rate) – procentualni pokazatelj stope klikanja vaših oglasa. Izračunava se jednostavno: uzmite broj klikova i podijelite s brojem pojavljivanja oglasa. Što je veći klikovni postotak, bolje je postavljena reklamna kampanja: cijena po kliku će biti niža, a oglasi će se prikazivati ​​češće i češće.

2. Konverzija – omjer posjeta i ciljnih radnji: poziv, obrazac za povratni poziv, korištenje chata itd. na ukupan broj posjetitelja vaše stranice.

3. CPA (CPL) (cijena po akciji/cijena po potencijalnom klijentu) – podijelimo troškove oglašavanja sa brojem ciljanih akcija, dobijemo cijenu jedne akcije (ili lead - privučenog korisnika). Što je ovaj pokazatelj niži, to je za vas profitabilnije oglašavanje.

4. ROI (return on investment) – stopa povrata na marketinška ulaganja. Jedna od najvažnijih metrika: pokazuje nivo profitabilnosti ili gubitka vašeg oglašavanja. Izračunavamo ROI koristeći formulu: oduzmi od ukupni profit marketinške troškove i podijeliti bilans između njih. Ako je ovaj pokazatelj veći od 100%, vaša investicija je isplativa, ali ako je indikator manji od 100%, ulaganje je neisplativo, koliko god tužno bilo.

Nakon što smo definirali glavne metrike na kojima će se temeljiti naša analiza učinkovitosti kontekstualnog oglašavanja, pogledajmo dalje.

šta gledamo?


Ništa nije jasno, pokažite to u praksi!

Idemo dalje konkretan primjer Pogledajmo kako analiza efikasnosti kontekstualnog oglašavanja pomaže u postizanju boljih performansi i povećanju efikasnosti. Recimo da vodimo kontekst za malu turističku agenciju. Oglašavanje je pokrenuto u Yandex.Directu i potrošeno je 200.000 rubalja za nedelju dana.

Idemo na Yandex. Koristimo metriku i bilježimo da smo ove sedmice privukli 60 novih klijenata. Izračunavamo CPL: 200.000/60 = 3.333 rubalja. Za to vrijeme prodali smo naše usluge za ukupan iznos od 1.000.000 rubalja. Koristeći jednostavnu formulu, izračunavamo ROI: (1.000.000 – 200.000)/200.000 * 100%

Ukupno, naš ROI je 400%. U principu, nije loše, ali može i bolje.

Gledamo stopu konverzije u proteklom mjesecu i vidimo da se korisnici koji su došli na stranicu klikom na poseban plasman bolje konvertiraju u narudžbe. Na osnovu toga, za nekoliko kampanja preraspoređujemo budžet na posebne plasmane.

Sve statističke informacije mogu se prikupiti u različitim sistemima i vizualizirati, na primjer, ovako:

Ili koristite Excel:

Ili, opet, možete pojednostaviti svoj zadatak i koristiti uslugu end-to-end analitike. Ovaj pristup će uštedjeti mnogo vremena i garantirati tačnost svih podataka. IN lični račun CoMagic takva tabela bi izgledala ovako:

Pokretanje kontekstualnog oglašavanja ne garantuje stalan protok konverzija bez redovnog praćenja njegove efikasnosti i optimizacije. Da biste razumjeli koliko su dobro postavljene kampanje i koliko je ekonomski izvodljivo koristiti kontekstualno oglašavanje u određenom poslu, postoje posebni alati:

  • modul e-trgovina;
  • standardni indikatori efikasnosti kontekstualnog oglašavanja;
  • Procijenjeni pokazatelji efikasnosti kontekstualnog oglašavanja.

E-trgovina: zašto je potrebna i šta može dati?

Modul e-trgovine povezuje se preko Google Analytics i izračunava sve potrebne indikatore za analizu efikasnosti kontekstualnog oglašavanja, povezujući ih sa kampanjama, oglasnim grupama, ključne riječi. Omogućava vam da obračunate sve transakcije napravljene na stranici, uzimajući u obzir cijene i količine. Kada je povezan, u statistici oglašivača se automatski izračunavaju brojni indikatori:

  1. Stopa transakcije je postotak sesija koje su rezultirale transakcijom.
  2. Transakcije – ukupan broj kupovina/narudžbi napravljenih na web stranici.
  3. Prihod – ukupan iznos prihoda. Može uključivati ​​poreze i troškove dostave (ovisno o načinu prodaje).
  4. Prosječna vrijednost narudžbe je prosječna vrijednost transakcije.
  5. Vrijednost sesije je prosječan prihod po sesiji.
  6. Sesije – ukupan broj sesija.
  7. Korisnici – broj korisnika za koje je registrovana najmanje jedna sesija.

Takav izvještaj možete dobiti slijedeći putanju: “Konverzije” – “E-trgovina” – “Pregled” – “Izvor ili kanal” – “Pogledajte cijeli izvještaj”.

Ako imate konfiguriran modul za e-trgovinu, pored gore navedenih indikatora, moći ćete primati podatke o učinku svakog proizvoda i prodaji u Google Analytics izvještajima.

Usput, imamo cool članak o tome. Pročitajte ako već niste.

Indikatori učinka kontekstualnog oglašavanja

Budući da većina sajtova nema mogućnost da evidentira sve kupovine/porudžbine online (samo preko sajta), postoje pokazatelji efikasnosti kontekstualnog oglašavanja na osnovu kojih možete ručno izračunati troškove i prihode od njegovog rada.

CTR (Click-Through Rate)

Stopa klikanja je pokazatelj koji svaki stručnjak za kontekst nastoji postići. Odražava postotak klikova na oglas od ukupan broj utisci Drugim riječima, postotak impresija koji su doveli do prelaska na stranicu. Izračunava se automatski.

Indikatore možete pogledati u interfejsu reklamnih sistema, kao iu dizajnerima izveštaja.

CPC (Cijena po kliku)

Cijena po kliku pokazuje koliko oglašivač plaća za klik na ključnu riječ. Omogućava vam da identifikujete najskuplje i najjeftinije ključne riječi, uporedite njihove stope klikanja i regulišete njihove naknadne impresije. Cijena klika je individualna za svaku ključnu riječ, formira se sa svakom novom aukcijom, a njena veličina ovisi o različitim faktorima:

  • stope ( maksimalni iznos koliko je oglašivač spreman platiti za klik na oglas);
  • nivo konkurencije (broj oglašivača sa istim ključnim riječima i ciljanjem, njihove maksimalne ponude);
  • doba dana (aktivnost korisnika - potražnja) itd.

U izvještajima o oglasima, oglasnim grupama, kampanjama, trošak klika se odražava kao prosječan broj. Pokazatelje možete pogledati u interfejsu reklamnih sistema, kao i u dizajnerima izvještaja.

Glavobolja svake osobe koja odluči koristiti Direct je procjenjivanje učinkovitosti oglašavanja. Ima utisaka, ima klikova, ima čak i potencijalnih klijenata. Ali da li je ovo previše ili nije dovoljno? Da li sve kampanje funkcionišu efikasno? Zar se budžet ne troši uzalud? Da biste odgovorili na ova pitanja, morate analizirati rad konteksta i na osnovu toga razmisliti kako iz njega izvući više. Današnji unos na blogu posvećujem ovoj teškoj, ali zaista dirljivoj temi.

Procjena djelotvornosti kontekstualnog oglašavanja

Da biste nešto procijenili, prvo morate odrediti cilj, glavne pokazatelje efikasnosti kontekstualnog oglašavanja, objekte/periode poređenja i alate za dobijanje podataka.

Golovi

Uvijek treba postojati konkretni i mjerljivi ciljevi. Ne u apstraktnom smislu „povećajte prodaju“, već, na primjer, „omogućite 100 potencijalnih klijenata“, „postignite vrijednost narudžbe ne veću od 200 rubalja“, „konverzija od 15%“ itd.

Bez toga neće imati smisla da sami nešto gledate, a sa izvođačem će nastati nesporazumi i prazne rasprave ko je šta mislio.

Sada o pokazateljima učinka kontekstualnog oglašavanja.

Indikatori

Konverzija

Ciljna akcija prilikom analize efikasnosti kontekstualnog oglašavanja može biti:

Za mnoge je ovo glavni podatak koji se koristi, iako nije u potpunosti ekspresivan.

Ekonomski

Najznačajniji pokazatelji efikasnosti kontekstualnog oglašavanja su oni koji direktno odražavaju Directov doprinos prihodu web stranice:

  • ROI – povrat ulaganja. ROI = (prihod od ulaganja – veličina investicije) / veličina investicije * 100%;
  • CPA – trošak akcije. CPA = iznos troškova po kontekstu / broj ciljanih akcija;
  • CPL – cijena po potencijalnom klijentu. CPL = iznos troškova oglašavanja / broj potencijalnih klijenata;
  • CPO – trošak narudžbe. CPO = potrošen iznos / broj potvrđenih narudžbi.

Ovi proračuni će vam omogućiti da jasnije vidite sliku, u terminima koji su razumljivi za posao.

Behavioral

Karakteristike posjeta također mogu biti kriterij za procjenu efikasnosti oglašavanja.


Za infotainment projekte, oni mogu biti praktički glavni kriteriji za komercijalne, jer je ponašanje u korelaciji s konverzijom.

Sa čime uporediti

Pitanje s čime uporediti prikupljene podatke nije tako jednostavno:

  • sa prošlim mjesecom;
  • sa odgovarajućom prošlom godinom;
  • za isti period sa drugim kanalima;
  • sa očekivanjima oglašivača itd.

Prva opcija, koja vam omogućava da procenite efikasnost kontekstualnog oglašavanja, čini se najočiglednijom, ali ne uzima u obzir da bi u nekom vremenskom periodu moglo postojati nešto što bi moglo u velikoj meri uticati na rezultat: praznici, promocija oglašivača, pad cijena među konkurentima ili jednostavno neki događaj koji odvlači pažnju ljudi (izbori, Olimpijske igre, itd.).

Drugi je još teži, jer bi moglo doći do velikih promjena u kampanjama, na web stranici, u asortimanu, cijenama itd.

Mogućnost procjene učinkovitosti kontekstualnog oglašavanja u usporedbi s drugim izvorom otežava odabir optimalnog kanala, a također morate znati sve radnje poduzete na njemu.

Ovo drugo prijeti da bude nejasno i nedovoljno utemeljeno, jer morate znati od čega je plan napravljen, koliko je bio realan i kako je zadovoljio potrebe.

Alati

Potrebno je odabrati izvor za primanje i obradu podataka. Naravno, najčešće se koristi Excel i razna preuzimanja.


Kako povećati efikasnost kontekstualnog oglašavanja

Nakon što se utvrde ciljevi i KPI-evi i akumuliraju podaci, morate početi analizirati i prilagođavati kampanje.

Da bi se povećala efikasnost kontekstualnog oglašavanja, preporučljivo je preći sa velikih entiteta na detaljno razmatranje njihovih komponenti. Odnosno, prvo procjenjujemo učinkovitost konteksta u cjelini, a zatim posebne kampanje, grupe, oglasa, fraze.

  • Upoređujemo dinamiku postignuća KPI-a u različitim dijelovima cijelog kanala, između različitih kampanja i unutar svake od njih.

Na primjer, ovdje možete vidjeti da Direct radi mnogo bolje od AdWordsa, koji očito ima ozbiljne probleme ili greške u utm tagovima.

  • Identifikujemo kritične tačke i pokušavamo da pretpostavimo šta bi mogao biti razlog. Provjeravamo da li problemi leže izvan kontekstualnog oglašavanja: nezgodna/ružna web stranica, loša obrada aplikacija, pogrešan broj telefonski broj na web stranici, pogrešna zamjena u praćenju poziva itd. Gledamo koje su izmjene napravljene u oglasu: ponestalo novca, testirana je nova verzija teksta, došlo je do povećanja stope itd.
  • Ispitujemo podatke tačku po tačku. Gledamo koje su fraze donijele lidove i konverzije, koliko su ih platili i odgovara li vam ova cijena. Provjeravamo troškove za fraze koje nisu ostvarile prihod.

Primjer: gledanje potencijalnih klijenata za određene oglase.

  • Budžet preraspoređujemo na ključne fraze koje pružaju veći profit.
  • Ako procjena učinkovitosti oglašavanja pokaže da su troškovi previsoki, tražimo načine da ih smanjimo.
  • Provjeravamo adekvatnost fraza za koje su napravljeni utisci. Po potrebi prilagođavamo: neciljane premjestimo na negativne ključne riječi, dobre opcije Ako je moguće, možete dodati precizniji odgovor kao ključne riječi.

Primjer: ovdje su utisci za fraze koje nisu ciljane.



Dijeli